Thea eller Viggo

Det gick fortare och bättre än förväntat att komma på namn åt bebben :D
Jag och Patrik är överens om ett flicknamn och ett pojknamn :D

Blir det en flicka ska hon heta Thea Anna Gun.
Blir det en pojke ska han heter Viggo Yngve Johannes.

Theas mellannamn är från bådas släkt och desamma gäller Viggos mellannamn.

Efternamnet är vi inte säker på än men förmodligen blir det patriks efternnamn
eftersom att vi har planer på att gifta oss inom en snar framtid. Vi är båda överens
om att vi vill att alla har samma efternamn :)

På Onsdag får vi förhoppningsvis veta om det blir en liten Thea eller en liten
Viggo, då är det dags för UL :D Gissa om både jag och Patrik håller på och
längtar ihjäl oss :blush:

Idag va det dags för patrik att skriva i min gravid-bok och det han skrev gjorde att
jag grät floder. Mitt hjärta smälte verkligen och det värmde ända in i själen. Jag
kommer aldrig förstå vilken underbar fästman jag har, idag visade han mig en sida
av sig själv som jag sällan har sett.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!