Theas första kläder

Förut älskade jag att storhandla och visst, det gör jag väl fortfarande men efter
drygt 20 min började jag må illa och känna mig dålig =/ suck ..... konstigt nog va
det i princip folktomt på city gross och det va SKÖNT ..... medan patrik stod i kassan
smet jag in på lindex och shoppade lite åt Thea :D Det va så roligt och jag hade gärna
shoppat lite till men det får bli på fredag när jag ska till skärholmen me Madde och
Tintin :) Hur som helst, vi kom ut från city gross me 7 påsar mat :D Det känns
skönt att ha fyllt skafferiet, kylskåpet och frysen :)




När vi kom hem ställde jag mig och lagade middag, blev bara lite tacos .....
Patrik hade jag hittat en elfaback i en container vid sitt jobb så efter maten
åkte vi dit och hämtade den och när vi kom hem upptäckte vi att den va lite
trasig men det går att åtgärda men vi ska ändå åka och köpa backen som
jag hittade på blocket imorrn :)

Kom överens me patrik att vi ska betala halva skötväskan var så det betyder
att jag har ca 400 kr att shoppa för på Fredag :D Woohoo .... pratade me frun
och hon tyckte att jag skulle byta bodyn och byxorna mot en storlek större
så det ska jag byta på fredag också :)

Snart blir det ett bad me hjärtat och sen SOOOOVA, är helt slut =/ man börjar
bli gammal :P

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!