Torsdag Kväll

I eftermiddags åkte jag och Patrik för att handla lite, köpte lite lunch
till imorrn också :) Blev en färdig köttfärssås på burk .... haha .... är
ingen favvo hos mig men det funkar till lunch me massa pasta :) Så
fort vi kom hem satte vi igång me maten som ikväll blev chili con carne,
va evigheter sen vi åt det .....

Hittade även två ship hop-skötväskor på blocket för 400 kr st så jag
skickade mail på bägge så nu hoppas jag att nån finns kvar .... vill helst
ha en skip hop men dom är ju dyra i nypris =/ Så nu sitter jag och håller
tummarna här hemma :)

Patriks mamma ringde till honom idag och sa att hon ska köpa en spjälsäng
me madrass till Thea :O Hon verkar iallafall ha accepterat att vi ska ha barn
nu och det känns så skönt .... hon frågade lite grann om min graviditet och
lite om lillan :) Även patriks ena morbror ringde ikväll och grattade :) Och
patriks mormor har redan börjat sticka åt lillan :) Nu kan man slappna av
och verkligen njuta av allt :)

Nä, ska kolla klart på halv 8 hos mig och sen blir det ett VARMT bad me min
fina älskling ....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!