Trevlig me Jämtlandsbesök :)

Innan besöker kom vid halv 4 så passade jag på att dammsuga en snabbis
och sen bara slappa. Sov skit inatt, vaknade en gång i timmen från 2 till 9 =/

Hur som helst, vid halv 4 kom finbesöket från Jämtland, va roligt att träffa Emil,
Eleonor och lilla Elvira igen :) Förra gången man träffade Elvira låg hon mest
och sov men idag satt hon i mitt knä och kröp omkring på golvet :) Vi bjöd
herrskapet på middag också me tanke på att ronald mcdonald inte bekostar maten
under deras vistelse och dom inte har så mycket pengar säkert .... vid 7-tiden
skjutsade vi tillbaka dom :)

Jag och Patrik har precis badat, va riktigt skönt efter att man varit ute i kylan ....
Fattar inte att det har blivit så kallt på bara över en natt =/

Imorrn är det dags för UL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D

Nu ska jag kolla på "såld på hus" och lägga mig i gubbens famn :)

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!