Underbara Patrik <3

Imorse va Patrik så go när han skulle åka till jobbet :) Han klappade mig
på magen och sa: Vi ses ikväll,Thea :Love: och sen fick jag en liten puss :)
Han är så go och underbar på alla sätt ..... Jag fattar inte vilken tur jag har
haft som får ha honom i mitt liv, som ska få en dotter me honom ..... min
lycka kan inte bli större än såhär för tillfället .... min dotter mår som hon
ska och hon växer för fullt i magen, mina katter mår bra och är fulla av bus
och min fästman är lycklig och glad över vår dotter .... och jag själv mår
toppen .... svävar på små rosa moln .....

Vaknade upp 8 imorse av att jag grät, hade drömt en mardröm .... blev
misshandlad av tre andra tjejer i en klädaffär för att jag hade råkat kollat
snett på en av dom ..... dom sparkade mig i magen så att jag förlorade Thea :(

Lyckades somna om efter ett tag och vaknade strax före 10 igen och då gick jag
upp. Igår hade jag lovat Empy att fixa hennes blogg så det började jag dagen me
och hon blev jätte nöjd över resultatet :) sen fixade jag min blogg lite och gjorde
några små ändringar på FB .....

Nu har jag satt på en tvättmaskin, ska plocka lite, bädda sängen och plocka in torr
disk .... har även satt i kortet från ultraljudet i min ram som står på byrån i sovrummet :)

Ha en underbar höstdag :)

Bye Bye 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!