Inget vettigt

Hade tänkt blogga lite men när jag väl sätter mig för att skriva kommer jag inte
på nåt =/ Haha ..... Har faktiskt inte gjort så mycket idag .....

I förmiddags snurrade jag och Patrik runt i Orminge C för att leta rätt på familje-
torget ..... efter mycket om och men hittade vi rätt :) Blev nyförälskad i MIN vagn
som jag verkligen vill ha :( Den är så perfekt och underbar på alla sätt ..... Om
jag hade 7500 spänn skulle jag köpa den direkt .... men jag får nöja mig me att
hitta en bättre begagnad så småningom ..... Men det va ju inte för att kolla på vagn
som vi åkte dit för utan för att köpa min efterlängtade "bebis-tröja" :D är så glad
att jag har en sån ..... vet att det kanske är trams och larvigt att vilja ha en sån
men långt innan jag blev gravid sa jag till mig själv att en sån tröja vill jag ha när
jag är gravid .....

Efter trippen dit ut åkte vi till flempan för att hälsa på mamma, hon har fått nya
vitvaror i köket och ville att vi skulle komma och titta ..... vi tog me oss kläderna
som jag har köpt till Thea och mamma tyckte dom va jätte gulliga, speciellt jeans-
legginsen ..... haha .... vi va där i nästan 2 timmar, vilket mamma uppskattade för
vi åker så sällan och hälsar på henne .....

Vi tog en sväng förbi rusta och city gross också innan vi äntligen hem .....

Ja, och nu sitter och ligger vi (jag sitter medan gubben ligger) i soffan och kollar på
änglar och demoner .... vet inte om det blir sängen och god natt efter det eller om det
går nåt annat roligt på tv .....

Nä fy fan, nu ger jag upp .... känner att det bara blir massa svammel annars ....¨

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!