v19

  •  Första dagen for din senaste mens var 01-Jun-2010
  •  Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 08-Mar-2011
  •  Du är gravid i vecka 19+0
  •  Bebisen väger c:a 236 gram.
  •  Bebisen är c:a 20 cm från hjässa till fot.
  •  Du har klarat av 47% av graviditeten.
  •  Du har 146 dagar till förlossningen.
  •  Din första trimester varar från 01-Jun-2010 till 30-Aug-2010
  •  Din andra trimester varar från 31-Aug-2010 till 28-Nov-2010
  •  Din tredje trimester varar från 29-Nov-2010 till 08-Mar-2011

    Egna Tankar:
    Dom senaste dagarna har varit jobbiga, inte rent fysiskt då jag i princip är helt symtomfri men känslomässigt. Jag har varit så orolig för att knodden inte växer som den ska, att h*n ska må dåligt och tusen andra saker. Och min oro grundas på att jag inte känner mig gravid. Visst, magen växer men det är nästan allt. Så ja, dom senaste dagarna har varit jobbiga men jag har fått mycket stöd från vänner och från blivande mammor på blimamma.se, det har hjälpt endel :) Som tur är ska jag och Patrik på UL imorrn och då får jag veta att h*n förhoppningsvis mår bra och växer som h*n ska och så ska vi ta reda på könet :) Ska bli jätte spännande och både jag och Patrik längtar massor efter att få den första tjuvtitten på vårt barn :love: Kan inte fatta att jag snart har gått halva tiden, känns så sjukt och fortfarande är allt overkligt.








  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!