Vi får en THEA :D

Det är svårt att beskriva känslan när man får se sitt barn, man ser skallen, ryggraden,
det lilla hjärtat som slår, händerna och fötterna .... man ser att det är en liten människa
men ändå får man inte in i skallen att det är VÅRT barn .... det är jag och Patrik som
har gjort den där lilla människan tillsammans :love:

Men hur som helst, HON ville inte visa sig riktigt så det va svårt att se men barnmorskan
va 80-90% säker på att vi väntar en FLICKA :D Tänk att vi ska få en liten Thea .... hon
rörde på sig ganska mycket ..... pga att hon låg så dåligt så fick vi bara en halvdan bild,
vilket jag blev lite besviken på .... men jag och Patrik är jätte sugen på att göra ett 3D-
ultraljud efter v25 ....

Hon mätte skallbenet som låg på 41 mm och lårbenet låg på 28 mm :) Fick ett nytt BF
också, ska föda den 14/3 istället för den 8/3 så jag är idag i v18+1 :) Moderkakan ligger
i bakvägg. Hjärtat slog som det skulle, hon sa inte va Theas puls låg på ....



Om jag och Patrik har tolkat den här bilden rätt så ligger Thea me ryggen neråt
och ansiktet ligger i profil på höger sida. Lite längre upp på vänster sida ser man
en liten hand :) Som sagt, fick inte världens bästa bild :(

Nu ska jag och Thea poppa lite popcorn och snart kolla på halv 8 hos mig :)

Bye Bye



Kommentarer
madeleine

Det ser mer ut som en fot och inte en hand :S

2010-10-13 @ 22:11:41 | http://mammascharmtroll.blogg.se/
lollo

Håller med dig madde. Det ser faktiskt lite ut som en fot :s

2010-10-14 @ 10:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!