A new start

Det va skitjobbigt igår men det gick lättare än jag trodde .... vi började
inte bråka, vi höjde inte ens rösten .... som vanligt va det mest jag som
pratade och öppnade mig ..... grät ju en hel del men jag fick ur mig allt
som har tyngt mig hur länge som helst .... Patrik sa inte så mycket, men
det han sa hoppas jag att han håller .... Jag vet att om vi verkligen
anstränger oss så kan vi greja det här .... det viktigaste av allt är att
han kan prata me mig, jag vill att min fästman ska kunna berätta om det
är nåt .... det är det som svider mest i mitt hjärta .... det är det jag vill att
vi ska träna oss på :)

Han frågade även om jag ville följa me honom när han ska ta en fika me
C nån dag framöver och han blev förvånansvärt glad när jag sa ja :) det
känns ganska bra att han vill att jag följer me :) Sen skiter jag fullständigt
i va hon tycker ....

Ikväll ska vi skriva lista på va vi kan göra för att förbättra vårt förhållande,
från och me nästa söndag ska vi sätta oss ner en halvtimme och prata och
vi ska försöka hitta på nåt varje eller varannan helg ..... typ åka in till stan
och gå eller åka till gömmarn osv .... i vinter ska vi iallafall åka ut på djurgårn
och promenera, hoppas jag .... beror på om jag har fått foglossning då eller
inte =/

Imorrn är det äntligen Fredag :D När gubben kommer hem ska vi åka och stor-
handla och sen köpa lite sibylla-middag :)

Idag händer inte mer än det vanliga, plocka, bädda sängen, plocka in disk osv ....
Saknar Patrik, vill att han kommer hem ....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!