Ändrade planer

Hela förmiddagen har jag städat och haft mig medan gubben min åkte och
kollade på ett extrajobb, som han för övrigt inte tog pga att det va så mycket
att göra ....

Planen ikväll va ju att min moster och mamma skulle kommit hit på middag
men så blev min moster sjuk så då bestämde vi att skjuta upp middagen,
kändes trist som fan men det är inget att göra åt =/

Jag och älsk har precis ätit en god middag tillsammans, blev kycklingwok me
ris och en ny uncle bensås .... den va riktigt god och lagomt stark .... mums ....
Snart ska jag väl fixa lite efterrätt också, blir glass me bananer, chokladsås,
maränger och ev en skvätt grädde .....

Jaha, annars ikväll då? Inga planer .... det vanliga, antar jag .... kolla på tv,
mysa, bada ....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!