Brödbak

Sitter och halvsover för tillfället, är minst sagt ganska trött men det är
självförvållat ..... låg och läste till sent inatt och så fort patrik hade åkt
till jobbet låg jag och läste fram till halv 9, då va boken slut =/ har hunnit
läsa ut en bok till idag :P haha .....

Men jag har gjort mycket mer än att bara läsa ..... har bakat bröd som
blev skitgott .... billigare och godare än köpbröd så tänker jag nog
fortsätta me regelbundet ..... gubben min va mer än nöjd me brödet ....
Till brödet gjorde jag en riktigt god och mättande soppa på köttfärs,
pasta, morötter och potatis vilket också va mycket uppskattat .....

Min mamma va ju på Ozzy-konsert igår och hon va helt salig efteråt, hon
va supernöjd me allt och hon flög omkring på rosa moln typ .... haha ....
Är glad att hon hade en trevlig kväll iallafall och fick ett minne för livet ....

Nu ska jag nog sätta på mig lite kläder och sen kolla på "halv 8 hos mig" ....

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!