Förbannade huvudvärk

Den här förbannade satans huvudvärken gör mig tokig :( Den bultar,trycker
och spränger ..... har haft så dom senaste 2 veckorna och min bm sa att jag
förmodligen får stå ut ett par veckor till ..... många gravida ligger däckade pga
illamående, jag ligger däckad pga huvudvärk ..... så kul ^^ Usch .... ska ta en
alvedon, står inte ut längre .... försöker undvika smärtstillande i allra högsta grad
men nu står jag inte ut längre ....



Hade en helt okej dröm tidigt imorse, på tal om ingenting ..... när jag vaknade va
jag helt förstörd, låg bara och grät och skakade i över en halvtimme ..... jag va
jätte orolig för Patrik .... men det va hemskt, riktigt hemskt .... och det va ändå
bara en dröm, vill inte ens veta hur jag skulle bli nu för tiden om han gav mig skäl
till att va orolig för honom =/

Jag har fått lite gjort hemma idag ..... har samlat ihop alla smutskläder och slängt dom
i tvättmaskinen, jag har samlat ihop all smutsig disk och lagt allt i blöt, jag har bäddat
sängen och småplockat lite .... har t.o.m fått i mig lite lunch :) Snart ska jag ta en macka
och sen vila en stund innan jag hoppar in i duschen ..... Patrik ska få handla en sväng
innan han kommer hem men jag orkar inte följa me idag ....

Bye Bye



Kommentarer
Anonym

Ta panodil. Det rekommenderar dom på sjukhuset.

2010-10-01 @ 11:19:12
Rebecca

Men gravida får väl bara äta alvedon?

2010-10-01 @ 11:49:23 | http://minvardagsommamma.blogg.se/
Anonym

När jag låg inlagd fick jag bara panodil :)

2010-10-01 @ 14:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!