Fullt upp denna Fredag

Är seg som fan idag =/ men jag blev glad av älsklingens sms imorse :) Det
värmde ska ni veta .....

Idag kan jag inte bara sitta på rumpan och glo på tv, jag har verkligen fullt upp
från och med om en stund fram tills ikväll .....

Medan Patrik är på jobbet ska jag dammtorka, byta sängkläder, bädda sängen me
nya, tvätta, hänga tvätt, hänga in kläder, ställa in disk, skura badrummet .... hmm,
har jag glömt nåt? =/ Patrik ska iallafall byta kattlådan ikväll och dammsuga imorrn ....
Och när han äntligen har kommit hem ska vi åka och storhandla, sen hem och packa
upp och sen åka till årsta och köpa kebab och sen kan vi äntligen göra helg :D

Och i helgen blir det också fullt upp .... Imorrn blir det troligtvis skansens för min och
Patriks del, det ska nämligen ev bli regn och då hoppar Nilssons av men dom kommer
hit på middag imorrn kväll iallafall :) Och på Söndag ska det bli fint väder så OM det
blir fint väder ska jag och älsk åka ut till hellasgården och promenera och ta me lite varm
choklad :) Ser iallafall fram emot helgens planer väldigt mycket .....

Åh, jag är så avundsjuk på madde och tintin, dom ska till Ullared i början av december :(
Jag vill ju också dit ju .... men om vi har hunnit köpa en spjälsäng tills dess så kommer vi
nog va barnvakt åt Leah och det ska bli skoj att få ha henne i över dygn .... det kommer
såklart bli nervöst men snart har ju vi en egen liten bebis hemma så det är bara bra träning ...

Nä för tusan, här kan jag inte sitta längre ..... ska ta ett glas mjölk och sen sätta igång, ska
nog sätta på lite musik också ....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!