God mat och underbart sällskap

Sitter hemma nu och nästan längtar tills fam Nilsson bjuder på middag igen :blush:

Ja, jag och gubben min va bjudna på middag hos Nilssons idag ..... äntligen skulle
vi få smaka på herr nilssons berömda helstekta fläskfilé me potatisgratäng och
sallad :) Säger bara en sak, MUMSFILLIBABBA ..... maten va så extremt jävla
god och mina smaklökar jublade av lycka .... så Tintin, va inte ledsen för att du
tyckte att fläskfilén va lite torr, talar för både mig och patrik när jag säger att det
va nåt av det godaste vi har ätit på LÄNGE .... gumman, hälsa jonny det är du snäll ...
Till efterrätt fick vi kladdkaka me kolasåsöverdrag och glass, vilket också va gott fast
man va ganska mätt efter maten, speciellt efter två portioner :blush: ....

Resten av tiden satt vi och pratade massa och rätt som det va kollade vi på klockan
och såg att den va kvart i 9 ..... patrik kom ihåg att han hade glömt portnycklarna
hemma och porten låser kl 9 så vi fick väldigt bråttom iväg .... vi ber om ursäkt för
det men jag tror att ni förstår =/ Som tur va så hade nån ställt upp porten så vi
kom in men det va ren jävla tur =/ haha .....

Just nu sitter vi och kollar på dantes peak och äter lite gott .... sen blir det sängen för
jag är trött pga att en viss herre väckte mig halv 9 imorse :P haha ....

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!