Härlig Söndag

Idag har det varit en härligt slapp söndag då vi bara har tagit det lugnt
och städat lite :) Vi tog en tur till ica kvantum och handlade lite fullkorns-
bröd me massa olika frön, yougurt utan bitar, juice, potatisbullar, lite
tortellini och ostsås så nu jävlar kan jag äta frukost och lunch utan problem :)
Vill gärna ha väldigt lättlagad lunch annars skiter jag i det så =/ Men nu ska
jag verkligen börja äta ordentligt för bebbens skull .....

Sitter för tillfället och kollar på Bones och funderar över veckans matlista ....
Imorrn kommer matlistan upp, kan ju va inspiration för andra ;) Har hittat
ett underbart recept på en soppa iallafall som jag ska göra :) Man är så
trött på samma gamla vanliga maträtter så jag sitter som en tok och googlar
just nu ..... haha ..... men tyvärr hittar man ju inget lockande nästan .... är
ute efter nån variant på korv och kassler ..... för det blir alltid det gamla vanliga =/

Well, undrar va man ska hitta på imorrn då? Förslag?

Ha en underbar avslutning på denna vecka ....

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!