Höstmarknad på skansen

Igår va livet bra underbart och idag känner jag likadant :D

Jag och Patrik åkte till det där kebabstället i årsta igår och kön gick UTANFÖR dörrarna,
vi stod i kö i ca 20 min =/ Haha. Men tro mig, det va det värt .... Palmyra kebab
heter stället och ligger på årsta.v. 57 ..... en GIGANTISK portion me kebab, pommes
och sallad för TVÅ pers kostar 95 kr ..... ni hörde rätt, EN portion där räcker för TVÅ
pers UTAN problem :) Det är verkligen värt ett besök .... tyvärr tyckte bebben inte om
den starkt kryddade kebaben =/

Och Patrik va så fin igår kväll när vi hade lagt oss, jag va nämligen helt säker på att
jag ev kände bebben (fast det troligen va inbillning) men han skulle prompt sova me
ena sin hand på min mage fast jag sa att det skulle dröja minst mellan 4-6 veckor innan
han känner nåt .... åh, va jag älskar min underbara fästman :love:

Och så vill jag bara säga en sak: Jag förstår mig inte på vissa människor, jisses .... så
överdrivet och barnsligt .... men jag klagar inte :P Hihi ....

Idag står det höstmarknad och middag på schemat :D Jag ska ta och käka lite frulle så
att vi kan hoppa in i duschen och sen åka till höstmarknaden på skansen :) Va tänkt att
Nilssons skulle ha följt me men lillan hade feber igår så ..... men dom kommer hit ikväll
på middag :D Middagen bestämde frun i huset, hon ville testa min parmesankyckling och
det gör inte mig nåt, är min favvomiddag så :) Till efterrätt blir det daimkladdkaka :)



Nä, nu va det frulle ja :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!