I will fight for him

Jag tänker inte släppa min fästman i första taget .... har vi varit tillsammans
i drygt 5 år så ska inte jag få förstöra allt det, speciellt inte nu när vi ska
bli föräldrar ..... nu är det extra viktigt att vi försöker kämpa, att vi lär oss
att prata me varann .... på många sätt är det här sista chansen och den måste
vi bara ta .... Jag är beredd att göra allt för att behålla honom, frågan är hur
beredd han är för att behålla mig =/ Vi ska iallafall försöka sätta oss ner ikväll
och prata .... får se hur det går, hoppas ju inte på för mycket vid första försöket
men det är iallafall en början .... det kommer ta tid att lösa problem sen ett par
år tillbaka som gnager på mig och det kommer va SKITJOBBIGT men om vi lär oss
att prata me varann så kommer det va värt det .... vi kommer få ett mycket mer
fungerande förhållande ....

Att flytta och göra slut är inget alternativ för mig, det är en skyddsmekanism som
jag har sen gamla tider me en viss person .... det är liksom mitt sätt att skydda
mig på, att skydda mina känslor på .... när allt blir för mycket är det min utväg
fast jag inte vill det egentligen ....

Men håll tummarna för oss ikväll .... det här måste funka ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!