Jag vill flytta :(

Fy fan va man har sovit skit inatt .... vaknade vid 3 utav att det va storm ute .....
Det spöregnade, det blåste som fan, det åskade, det haglade .... låg vaken till
6 då pojken gick upp för att åka till jobbet .... somnade om och sov till 10, men
jag känner mig ändå inte utvilad för fem öre =/

Är inte på mitt bästa humör idag ... idag är en dag då ingenting är bra och jag
bara klagar och gnäller .... hoppas att jag blir på bättre humör innan älsk kommer
hem iallafall så han slipper en tjurig mig .....

Har pratat me frun och hon och hennes gubbe har planer på att flytta igen och jag
är bara så avundsjuk .... jag vill också flytta ju :( jag älskar vår lägenhet men den
ligger fel och så skulle jag vilja ha hiss, då vore det perfekt .... men man kan ju inte
få allt ... dessutom har vi inte råd att flytta dom närmsta 2 åren :( så det är bara att
bita ihop och hoppas att det blir lättare .... saknar bara närheten till vänner och min
familj .... att bara kunna gå till en vän på fika, utan att kolla busstider osv vore så
underbart .... men det kanske blir lättare när barnet börjar på dagis och man får
chans att träffa andra föräldrar .... well, hoppas går ju alltid ....

Förutom att va på ett grinigt humör så händer inte mycket idag .... skulle behöva
städa men jag orkar inte ..... ska ta tag i det imorrn för då är det fredag och på
helgerna vill jag ha en ren lägenhet :) Funderar på att fixa lite lunch snart och sen
glo på tv ....

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!