Mammakläder

Woohoo, om patrik orkar ska vi åka till skärholmen idag och köpa lite
mammakläder :) Behöver främst leggings och sen hittade jag en underbar
kofta som jag bara måste ha ..... skulle vilja ha ett par jeans också .....
Tänker inte köpa allt idag, har nämligen sett fina mammakläder på 4mom.se
också som jag ska beställa lite längre fram .... men jag kan inte fatta att det
är dags att börja köpa MAMMAkläder ..... haha .... känns fortfarande helt
surrealistiskt att jag ska bli mamma ..... jag har en främmande varelse i min
kropp som jag inte vet nånting om .... hur sjukt är inte det egentligen? =/

Jag vill bara att veckorna ska gå fort nu så att det blir dags för UL så jag
verkligen får se vår unge .... jag vill se dom små fingrarna, jag vill se allt ...
Jag vill veta vem det är som gör mig trött, extremt kissnödig jämt och extra
hungrig .... är det en pojke eller flicka?

Patrik tror att det bara är han som inte har fattat att vi väntar barn men jag
känner precis likadant ..... eftersom att jag inte känner av graviditeten nåt
så har jag också väldigt svårt att förstå att det växer en liten i min mage ....
Det är tur att vi ska till mvc snart så man får lyssna på hjärtat och då verkligen
får veta att bebben mår bra där inne och ta in att vi väntar barn ....

Jag oroar mig för att nåt ska hända ..... just bara för att jag har längtat efter
det här så länge .... varför skulle nåt sånt här underbart hända mig? Jag
vågar inte lita på att lyckan bli långvarig, snart kommer lyckan bytas ut mot
nåt värre .... jag förtjänar inte det här ....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!