Massa nya recept

Har suttit större delen av dagen och googlat olika recept, vill ju förnya
min receptpärm och hittils har jag hittat ca 10 nya recept på lite olika
maträtter, matbröd och bakverk :) Vill bara sätta igång me att laga
mat och baka =/ Nu är matlagningsglädjen tillbaka .....

Annars har jag mått si och så idag .... fick världens huvudvärk på
eftermiddagen så då tog jag en liten tupplur och vaknade när min
gubbe kom hem .....

Åh, har precis hittat ett recept på bröd så det ska jag baka på söndag
och ha tillsammans me min soppa .... blir ju riktigt hungrig nu =/

Jag fick några kommentarer om att jag måste äta ordentligt så jag
åt tortellini me ostsås idag medan älsk åt kräm och mackor .... ett
litet plus i kanten va? :P

Vi sitter för tillfället och kollar på "halv 8 hos mig" ..... älskar att se
hur folk bor plus vad dom lagar för mat så det är ett program i min
smak ....

Funderar på om jag ska köra soppan på Onsdag och potatisbullarna
på söndag istället :P haha .... blev sjukt sugen på min soppa så jag
kan inte vänta ända tills söndag =/

Nu ska jag nog fortsätta skriva ner lite mer recept :)

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!