Mitt hundrade inlägg

Woohoo, nu skriver jag mitt hundrade inlägg :)

Idag har jag inte gjort många knop men jag har bäddat sängen, hängt tvätt
och tvättat .... har känt mig hängig så jag undrar om det är en förkylning på
G =/ Pratade me mamma och hon va tvärförkyld och hade feber och vi träffade
henne igår så ..... lär ju inte bli förvånad om jag säger så ....

Hade visst somnat i soffan då jag vaknade av att älsk kom hem från jobbet =/
Haha .... då började jag me maten direkt .....

Fick ett ryck efter maten och blev så sötsugen men självklart hade vi inget hemma
så jag ställde mig och bakade chokladsnittae ..... det va första gången för mig och
jag vet inte alls hur dom blev =/ ska vänta tills dom har svalnat och stelnat så får
vi se om dom blev godkända ....

Patrik ska ner till centrum och betala räkningar och se om mina ostchips finns där ....
När han kommer hem igen ska vi ta ett bad och sen blir det "halv 8 hos mig" ....

Annars blir det nog en tidig kväll .....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!