Mvc idag :)

Sitter för tillfället och kollar på cityakuten och vrålbölar, han är död nu .....
Fan, tårarna bara rinner .... jävla hormoner .... skyller på det fast jag
mycket väl vet att jag skulle ha bölat minst lika mycket fast jag inte vore
gravid =/ haha ..... jisses, säger jag bara ....

Jahopp, Tisdag är det idag .... och jag gör för tillfället inte ett skit .... men
jag ska och måste städa och plocka lite .... ser bara för jävligt ut här idag ....
Är bara så trött på alla vardagliga rutiner, jag är så less på min vardag och
jag är less på att aldrig ha nån energi ....

På tal om ingenting hade jag världens sjukaste dröm inatt ..... drömde att jag
va hos mitt ex J, barnet jag väntar va nämligen hans men jag va tillsammans
me Patrik .... hur som helst så va jag hos J, men patrik skulle hämta mig ... jag
ringde honom men han svarade inte men till slut ringde han upp från Robinos
mobil och va ASPACKAD .... då hade han gått på en fest istället .....
Jag vaknar upp från drömmen och är bara så förbannad och gråtfärdig, har sån
lust att väcka honom och ge honom en rejäl utskällning ..... dröjer säkert en
timme innan jag har lugnat ner mig och somnar om .... nu fortsätter iallafall
drömmer ..... jag sov över hos J, hade inget annat val .... nångång mitt i natten
fick jag ett mms av patrik, det va en bild på sallad och så hade han skrivit att han
hade kiss på händerna .... men han och robino va iallafall i snättringe i samma
radhus som patriks föräldrar bodde i förut .... efter det så kommer jag inte ihåg
nåt mer .... men sjukt va det iallafall .....

Idag står mvc på schemat :D älskar mötena där och samma sak me UL .... åh,
idag ska vi lyssna på bebisens hjärta ..... va en månad sen jag fick göra det sist
så jag längtar och för älsk blir det första gången ..... är spänd och nervös för hans
skull ..... han är ju ingen som visar känslor så jag tror inte att han kommer börja gråta
eller så men förhoppningsvis blir han liiite rörd ..... det är ju ändå hans son eller dotter ....

Blir nog ett till inlägg ikväll :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!