Nu börjar det roliga ^^

Idag har jag tillbringat min eftermiddag i Tumba me Fru Nilsson och charmtrollet
Leah :D Vi har gått omkring i affärer och gissa om det kliade i fingararna när
Madde köpte massa kläder till Leah =/ Allt kommer bli så mycket verkligare me
vår bebbe när man börjar handla saker till den ..... Tänk dom första kläderna vi
köper till bebben eller när man köper vagnen eller spjälsängen, åh tänk bara
spjälsängen .... kan se det framför mig, hur man bäddar den och fixar och drömmer
om den dagen då vår bebis ska ligga där .... nä fan, nu börjar jag nästan tjuta :blush:

Förutom att ha kutat i affärer så tog vi en fika på donken och sen sprang vi in på
willys för frun skulle ha blöjor och lite annat till lillan .... vi hann me en snabb fika
innan pojken kom för att hämta mig, han hann även me en kopp kaffe :P Vi hann
även träffa herr Nilsson som hade vart på Robbans och köpt mat och när jag såg
maddes kycklingsallad lyckades jag övertala gubben att vi skulle åka dit och köpa
mat också :D

Nu börjar även det roliga ^^ Min rygg har i princip pajat helt och hållet, va en ren
plåga att gå runt i affärer, va tvungen att sätta mig ofta =/ Suck .... mycket beror
på mina bröst som har vuxit en hel del .... snart ser man ut som pamela anderson =/
Och det vill jag inte .... bör nog köpa en stadig bh som håller mina behag på plats ...
Börjar även få foglossning, dock väldigt lindrigt än så länge ..... känner mest av det
på kvällarna och det gör inte direkt ont utan det är mer obehagligt ....

Mellan mig och gubben är det okej ..... hade väl en mindre bra dag igår men man får
bita ihop, försöka förtränga och gå vidare ^^ Va mer kan man göra? Hade jag varit
själv hade jag nof inte stått ut men nu när vi ska ha barn vill jag kämpa in i det sista ....
Patrik måste bara inse att han måste anstränga sig, han me .... och du, du vet vem du
är .... har hört att du läser min blogg för att du vill veta allt om mina och patriks problem
men det är det slut me nu ... sorry .... jag har lovat patrik att inte dra upp våra problem
här så .... förstår inte varför våra problem är så intressanta?

Nä, nu ska man ut i kylan och ta en cigg och sen blir det nog sängen ....

Bye Bye



Kommentarer
Anonym

Varför skriver du om privata saker om du inte vill att folk ska kommentera eller kritisera?

2010-09-28 @ 22:49:43
Anonym

Varför skriver du om privata saker om du inte vill att folk ska kommentera eller kritisera?

2010-09-28 @ 22:50:51
Anonym

Varför skriver du om privata saker om du inte vill att folk ska kommentera eller kritisera?

2010-09-28 @ 22:51:32
Rebecca

Jag vill att folk ska kommentera/kritisera men det finns väl annat än våra problem? Jag har insett att våra problem är våra problem .... därför tänker jag inte skriva om det på bloggen men jag kommer skriva när jag mår dåligt över nåt ....

2010-09-29 @ 09:24:29 | http://minvardagsommamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!