Nu eller aldrig

Börjar faktiskt bli nervös, är så rädd att allt går åt pipsvängen och att vi bara
kommer börja bråka .... Jag vill verkligen att det här ska funka, det måste
funka .... jag vill inte bråka, jag vill inte vara jag .... jag vill ha ett bra och
kärleksfullt förhållande där vi kan prata me varann om va som helst ....
Hur ofta han man inte hört att "min partner är min bästa vän"? Jag vill att
Patrik ska va min bästa vän, jag vill att han ska kunna prata me mig om
allt .....

Det här måste bli början på en förändring i vårt förhållande ..... det är nu
eller aldrig .... det här skulle vi ha gjort för ett par år sen egentligen men
bättre sen än aldrig, om det inte redan är för sent ....

Jag vill verkligen försöka ändra mig för jag är krävande, jag är inte lätt
att va tillsammans me ..... jag vet om mina brister mer än väl ..... och
jag hatar att jag är som jag är .....

Wish me luck =/




Kommentarer
Empy

ja hoppas det går bra gumman, tänk bara på att blir det jobbigt och ni börjar höja rösterna åt varandra, gå hellre ut 5 min och lugna ner dig (gäller även patrik) och sen sätter man sig ner igen när man har lugnat sig lite, så det inte blir att man står och gapar och skriker, för man löser inget genom skrik(tro mig ja vet)... Och ja tycker att du ska göra som du sa innan, kanske inte skriva vad det är för fel på varandra, men iaf skriva en gemensam lista om hur ni vill att ETT förhållande ska se ut, och sen så ser ni vad det är för problem som just ni har, och då kan ni börja bearbeta det, och ta en sak i taget i bebis steg, om det går för fort så är risken att ni hamnar på ruta 1 igen. jag och min sambo gjorde så som ja skrev nyss och det funkade jätte bra, inte säckert att det funkar för er, men ja hoppas verkligen gumman.. Håller tummarna.! kramar i mängder! <3

2010-09-22 @ 16:48:29 | http://izzesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!