Nyårsplaner?

Jaha, tidigare idag va jag och gubben nere vid skolan och röstade .... säger
inte va vi röstade på .... Patrik kan man ju gissa sig till och jag röstade på
samma bara för att jag egentligen inte bryr mig .... kunde ju röstat blankt
men då skulle gubben blivit sur så .... skönt att ha det avklarat iallafall ....

Idag fick jag en inbjudan på fb till Robinos årliga nyårsfest och jag har inte
ens tänk så långt .... Kommer va höggravid då och me all sannolikhet inte
ha nån lust alls att umgås me fulla människor och det kommer va rökigt och
usch =/ Men jag lovade Robino att OM jag mådde bra så skulle vi komma
över en liten stund ..... Men främst kommer jag följa me för Patriks skull, får
så dåligt samvete om jag tar ifrån honom hans liv men samtidigt måste ju
han inse att vi ska bli föräldrar och att vi inte kan komma på varenda fest vi
blir bjudna på .... det är knepigt det där =/ ni andra blivande mammor/redan 
mammor, va har ni för planer för nyår?

Snart ska jag börja me maten medan patrik ska få diska, idag blir det kokt
potatis me panerad fisk och kall citron och dillsås ......
 
Åh, nu är det inte långt kvar till mvc :D Ganska exakt 2 dygn kvar .... hoppas
att bebbens hjärta slår starkt och att jag inte har gått upp så mycket i vikt =/
Haha ..... det återstår att se ..... huvudsaken är att allt ser bra ut och att proverna
ser bra ut ....

Bye Bye



Kommentarer
Vestling

Jaa, jag har 6 dagar kvar till BF när det är nyår så för oss blir det nog till att ta det lugnt på hemma fronten.. äta gott och mysa hela kvällen!



2010-09-20 @ 09:15:40 | http://vestling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!