Personligt

Något jag ångrar:
Att jag inte fanns vid min bästa väns sida när hon var gravid och
därmed förlorade jag rätten att bli gudmor till världens goaste tjej.
Allt pga att jag va självisk och bara tänkte på mina egna problem.

Det är en viktigt läxa som jag fick lära mig den hårda vägen. Och
tro mig, jag kommer aldrig någonsin göra om samma misstag.

Någon jag saknar:
Jag saknar min pappa så in i norden, önskar att han fanns i livet
nu när han ska bli morfar. Funderar ofta på hur han skulle ha
reagerat, skulle han ha blivit glad eller skulle han tycka att vi borde
ha väntat me barn?

Någon som står mig nära:
Min bästa vän står mig närmare än någon annan. Hon känner mig
bättre än vad jag själv gör. Jag ser henne mer som en syster, en
tvillingsjäl. Vi båda hade en tuff barndom och våra liv idag är
nästintill identiska. Det va ingen slump att det blev hon och jag,
det va skrivet i stjärnorna att vi skulle mötas. Vår vänskap har
utvecklats och fördjupats under alla dom här åren. Hon kommer
finnas i mitt hjärta tills den dagen jag dör.

Någon som förändrade mitt vuxna liv:
Det va min fästman som kom att förändra mitt liv. Innan jag träffade
honom va mitt liv en enda röra av jobbiga förhållanden, tonårsrevolter,
problem hemma osv osv.
Men me honom hittade jag ett liv som jag kom
att älska. Jag växte upp och mognade, jag blev ansvarsfull. Han förändrade
mig till det bättre. För 4,5 år sen trodde jag aldrig att vi skulle va tillsammans
än idag, än mindre att vi skulle va förlovade och vänta barn. Men jag är så
glad att han finns i mitt liv för han betyder så otroligt mycket för mig :love:

Någon som förändrade min barndom:
Det va min moster som förändrade hela min barndom. Hade inte jag blivit
fosterhemsplacerad hos henne så vet jag inte vad som hade hänt men jag
vet att jag inte skulle va den jag är idag. Hon tog emot mig som sitt eget
barn, hon uppfostrade mig och min personlighet präglas såklart av hennes
uppfostran. Det är henne jag öppnar mig för, det är hos henne jag kan gråta
ut. Hon är en så stor del av mitt liv och jag kommer för alltid va tacksam att
hon tog hand om mig.

Mina framtidsdrömmar:
Först och främst vill jag att vi ska få en friskt barn, det är det enda som betyder
nåt nu. Men längre fram vill jag gärna flytta till en större lägenhet, helst radhus
men det får nog bli när jag också har jobb. Jag vill hitta ett jobb som jag verkligen
trivs med och sen skulle jag vilja ta körkort. Jo, jag vill gifta mig också, har alltid
drömt om min bröllop. Det är vad jag vill dom kommande 5 åren. Längre fram vet
jag inte, det får jag se.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!