Seriöst försök

Idag ska bli min första dag utan cigg .... det är inget jag har bestämt och
planerat en längre tid utan det kom spontant i förmiddags ..... och hittils
har jag inte rökt på snart 10,5 timme :) är inte ens liiiite sugen på cigg ...
Har kommit på att när jag rökte förut så rökte jag bara för att få i mig
nikonet men jag va aldrig sugen direkt .... därför tror jag att det va så
lätt för att försöka sluta .... nu vill jag inte röka bara för att .... jag hoppas
iallafall att jag klarar det här, vill ju verkligen inte röka och riskera att
skada barnet .....

Annars då? Jag sitter och äter lite smågodis, mums .... vart så sötsugen igår
och så vart jag så grinig på patrik för att han inte gick ner till centrum och
köpte nåt sött =/ hormoner, säger jag bara :P haha .... men idag åkte vi
till city gross och då köpte jag lite lösgodis .....

Blir nog snart ett bad och sen är det halv 8 hos mig .....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!