Sorry

Mitt rökuppehåll höll i över dygn :blush: Igår rökte jag två cigg på hela dagen
och idag har jag också rökt lite :blush: Jag är inte redo att sluta helt och hållet
och jag känner att jag har ingen lust att må dåligt över att inte kunna ta en
efter-maten-cigg .... Men det jag däremot har jag gjort är att jag BARA röker
när jag är sugen .... alltså röker jag inte för att tex hålla patrik sällskap eller
bara för rökandets skull .... Tycker ändå det är bra gjort av mig att ha trappat
ner från över ett paket om dagen till runt 2-4 cigg om dagen .... Sen kanske jag
kommer ha uppehåll nån dag då och då, beroende på om jag är sugen eller inte ....

Idag är det en härligt regnig Lördag ..... jag och patrik va inne i stan och sväng
och köpte stift till hans zippotändare, sen åkte vi upp till mamma en sväng och
lämnade lite grejer och innan vi åkte hem tog vi en tur förbi city gross och handlade
lite inför middagen som ikväll blev hemmagjord pizza med köpt pizzabotten och det
vart helt okej .... dock blev pizzabottnen för tjock för mitt tycke men den va helt
okej ....

För övrigt ska vi ta det lungt och slappa .... både jag och gubben är sega och ligger
bara i soffan och halvsover :P Hihi .... Åh, va jag älskar helger :) Det är så mysigt
att få ha gubben alldeles själv hela helgen .....

Nu ska jag kika lite på ellos.se och 4mom.se ..... måste hitta nåt att ha på mig på
julafton, helst nåt rött men hittar INGET som är rött så jag får nog tänka om =/ så
tänkte jag kika på lite barnkläder .... nästa månad ska jag beställa barnkläder och
lite mer mammakläder för 1500 spänn :P men jag behöver bara betala ca 1000 kr ;)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!