Succé :)

Va så nervös över min biff stroganoff eftersom att det va första gången och jag
va rädd att köttet skulle bli torrt och segt men det blev en succé :) köttet vart
mört och skitgott .... fast nästa gång ska jag ha i mindre tomatpuré än va det
står för nu smakade det liiite för mycket tomat och så hade vi ingen kalvfond och
det tror jag gör mycket så det ska vi ha nästa gång men i det stora hela va det
svingott :D

Sitter och kikar runt lite på www.blimamma.se , blev medlem där idag så :)
Är lite roligt att prata me folk som också ska föda i mars och höra hur dom
mår och vad tänker på och oroar sig över .....

Nu ska jag nog lägga mig i soffan me älsk och slappa lite :)

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!