Trött och förvirrad

Hela förbannade dagen har jag varit så förbannat trött och lättretlig .... men
jag får skylla mig själv ..... vaknade strax efter 8 och märkte att älsk inte låg
bredvid mig och då kunde jag inte somna om så =/ det va bara att kliva upp ...

Vi drog upp till visättra och tog en fika hos Nilssons, frun hade bakat jätte goda
kärleksmums :) Vi fick oss även ett rejält skratt när tösen fick hostattack och så
"hostade" herr nilsson och då ska Leah härma och hosta hon me så hon hade
riktigt hosta och fejkhosta så när hon fejhostade så skrattade hon för att i nästa
hosta på riktigt ..... det såg så nedrans roligt ut men det är klart att det va synd
om tösen som hade slemhosta också ....

Vi hann me en sväng till city gross och handlade lite innan vi åkte hem ....

Väl hemma igen så lade vi oss i soffan och slappade, båda lika trötta .... lagade
lite mat vid 5, blev potatisbullar me lingonsylt och bacon ....

Nu sitter jag ensam hemma och tråkar .... älsk har åkt in till sina föräldrar, hade
velat följa me men me tanke på att dom inte vet att jag är gravid så vill jag inte
bara dyka upp nu när magen börjar synas lite smått .... men jag har tjatat på
gubben att vi måste berätta snart men han säger bara: jaja .... funderar på att
skriva ett brev till dom och skicka iväg .... annars kommer vi aldrig få det sagt ...
Några förslag?

Sitter och är allmänt förvirrad .... upptäckte alldeles nyss att mIn halvsyster har
tagit bort mig som vän på FB, utan nån förklaring eller nåt =/ Tror hon tog bort
mig redan när jag berättade att jag va gravid .... förstår bara inte varför?

Nu ska jag nog ta mig en cigg och sen ett varmt bad ... sen lägga mig i soffan och
äta lite chokladpudding och glo på tv .....

Bye Bye



Kommentarer
Carro

Oj, ja ni får snart berätta. Du kan inte skylla på att du svalt en badboll. :)

Lycka till!

2010-09-12 @ 19:44:34 | http://carrosell,bloggsida,se
Anonym

Magbild? =)

2010-09-13 @ 20:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!