Upp för vissa,ner för andra

Hela gårdagskvällen sket sig :( Mina älskade vänner hade ett rejält bråk därav att
middagen blev inställd .... varför kan alla inte få va lyckliga samtidigt? Nu när jag
och Patrik ÄNTLIGEN börjar få ordning på vårt förhållande och vi är lyckligare än
någonsin så är det en rejäl kris mellan våra vänner och förut så va det tvärtom =/
Hoppas så innerligt att det löser sig mellan dom, vet själv hur jobbigt det är när man
bråkar och det är spänt mellan varann. Och gumman, du är alltid välkommen hit om
du vill komma hemifrån? Jag kanske komma upp till dig nån dag i veckan?

Well, för att summera gårdagen då. Jag och patrik drog iallafall in till skansen och
höstmarknaden. Det va massa folk och jag hade ont så emellanåt va jag inte på
mitt bästa humör men vi gick omkring där nån timme iallafall. När vi kom hem så
gjorde vi middag och sen kollade vi på tv innan vi gick och lade oss.

Även idag har vi varit ute på äventyr :) Vi åkte till nacka forum och shoppade lite.
Vi va inne på deichmann (?) och köpte varsitt par nya gympaskor :) Tack så mycket,
älskling, jag behövde nya så :) Vi va också inne på barnens hus och köpte Leahs fina
födelsedagspresent plus ett kort och fint omslagspapper. Men konstigt nog så väljer vi
allt fel dag att åka till nacka på. Förra gången vi va där så va hon anna bergendahl (?)
där och sjöng och signerade skivor så det va ju smockfullt me folk och idag va E.M.D
där och det va fullt me folk =/ Haha. Vi lyckas verkligen pricka in dagarna då kändisar
är där .... suck .... Åkte en sväng till ica maxi också och handlade till middagen som nu
är avklarad. Vi käkade räkmackor och jag va jätte sugen på men när jag väl åt så va
det inte alls så gott :(

Skulle verkligen behövt städa idag men jag är så nedrans trött och jag har ont i svanken
så städningen får vänta tills imorrn. Annars längtar jag mest till ett varmt bad, fryser och
näsan rinner.

Nä, nu ska jag krypa ner i soffan me min fästman och kolla på tv ett tag.

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!