Ett dygn utan nikotin

Nu har jag varit utan cigg i över ett dygn och det känns jätte bra :) Känner
fortfarande inget sug men det kommer väl när man minst anar det =/ Haha ....
Vet inte om jag börjar få lite abstinens, har huvudvärk från och till men det
kan ju bero på graviditeten också =/

Idag är det iallafall en härlig och underbar fredag ..... vi har inga planer i
helgen förutom att gå och rösta på Söndag ..... får helt enkelt se va helgen har
att bjuda på .... skulle va skönt att bara va hemma och inte göra nåt speciellt ....
well, vi får se helt enkelt ....

Hoppas att helgen går fort iallafall för på Tisdag är det dags för MVC :D :D :D
Frågade Patrik om han tyckte att det ska bli roligt och spännande att få höra
bebisens hjärta för första gången och verkligen få "bevis" för att det är en bebis
som ligger där och han är VERKLIGEN förväntansfull men han poängterade att
han redan har "bevis" på att nåt ligger där och syftade på ul-bilderna där man
bara ser en avlång jordnöt =/ haha .... det känns så otroligt bra att han gläds me
mig i allt det här nya .... jag har haft en sån otrolig tur ....

Jag är på ganska bra humör idag och relativt pigg =/ Måste ta tag i städningen
hur som helst .... Patrik ska iallafall få diska och byta kattlådan och dammsuga :P
Jag ska bädda sängen, hänga in tvätt, plocka undan, dammtorka och småfixa lite ...

Med magen är det bara bra .... mådde illa som FAN igår kväll, det va riktigt jobbigt
och nu börjar jag bli halvt förstoppad också .... haha .... lika bra att jag varnar er
läsare redan nu, det kommer komma upp inte alltför trevliga detaljer om mitt gravid-
mående allt eftersom .... så ni avgör själva om ni vill fortsätta läsa ..... men att va
gravid är inte bara en dans på rosor, det är mycket otrevliga saker också och jag
tänker inte censurera bort nåt ....

Nä, nu började cityakuten precis och efter det ska jag sätta igång me mitt :)

Bye Bye



Kommentarer
Anonym

Jag slutade röka direkt när jag fick reda på att jag var gravid, var ingenting de första dagarna, men efter en vecka eller så var det förjävligt! Gäller att stå på sig och inte ta en cigg när det är som värst, utan pina sig igenom det, för när du vaknar dagen efter är suget borta igen! Jag har nu varit rökfri i 5 månader :)

2010-09-17 @ 14:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!