Glad ändå :D

Igår eftermiddag va jag och Patrik på mvc för rutinkontroll :) Jag hade inte gått
upp nåt i vikt, urinprovet såg toppen ut likaså blodtrycket .... vi avslutade me
att lyssna på bebisens hjärta .... älskar verkligen ljudet av mitt barns hjärta
som slår så starkt där inne .... patrik tyckte det va jätte häftigt, han såg lite rörd
och det värmde så i hjärtat ....

Idag är det allt annat än bra =/ vi har inte pratat me varann sen igår kväll förutom
när vi har bråkat me varann via sms .... som vanligt så bråkar vi om samma sak
som alltid, faktum är att det är det ända vi bråkar om när vi väl bråkar .... och jag
känner att jag orkar inte, jag ser ingen framtid me honom om vi ska ha samma
återkommande problem .... han verkar inte ens villig är försöka lösa våra problem,
han vill bara sopa allt under mattan och låtsas som ingenting .... jag har fortfarande
problem me sånt som hände för typ 1 år sen .....

Hur som helst, jag har varit inne på stockholms bostadsförmedling och jag ska ställa
mig i kö för en lägenhet nästa månad då jag har råd att betala årsavgiften .... vi är
både lyckligare utan varann även om det är jobbigt att inse .....

Annars mår jag helt okej idag .... sjukt nog .... men jag känner att det blir bäst såhär ....
OM han inte visar sig intresserad av att försöka lösa våra problem, vill säga .....
Precis samma känsla som jag har nu hade jag när jag och J bråkade hela tiden och
vårt förhållande tog slut, man känner sig helt avtrubbad och man bryr sig inte .... man
har en känsla av frid, det är en lättnad ....

Nä, dags att sätta på lite musik och städa sen :D

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!