Vecka 14

Har inte orkat inte göra alltför mycket idag men jag har iallafall tvättat och
hängt lite tvätt .... har haft en sån satans växtvärk idag =/ Men det är väl
snart dags för graviditeten att göra sig märkbar igen, har haft ett par FÖR
lugna veckor nu som jag inte har känt mig gravid alls =/ Så jag ser faktiskt
fram emot att ha lite ont och känna nåt ....

Har även sett "remember me" me Robert Pattinson, fick hem filmen igår så ...
Den va toppen .... grät som bara den .... usch ..... men det är en sevärd film,
även för dom som inte gillar honom .....

När fästmannen kom hem drog vi iväg till city gross och handlade lite tillbehör
till maten som vi ska äta imorrn och senare i veckan .... imorrn blir det ju egen-
gjord pastasoppa me köttfärs, morötter och potatis och till det ska jag baka bröd ....
Ska iallafall bli supergott, har varit sugen på soppa ett bra tag nu ....

Idag gick jag in i v14 också :) om exakt 2 veckor är det dags för mvc och lyssna
på bebisens hjärta och om 5 veckor och en dag ska vi på UL och se vår lilla unge
för första gången och även ta reda på om vi väntar en flicka eller pojke :) Längtar
som bara den nu ....

Sitter och tänker på min gamla mamma och moster som just nu befinner sig på
globen för att se rockkungen Ozzy Osbourne .... mamma fick biljetter av oss när
hon fyllde 50 .... Hon är garanterat sveriges största fan, utan tvekan .....

Nu sitter vi och tittar på "Idol 2010" .... uttagningarna är så jävla roliga me allt
folk som verkligen gör bort sig .... när uttagningarna är slut så slutar jag titta
för det är det inge intressant längre ....

Ha en bra kväll ....

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!