v15

Första dagen för din senaste mens var 01-Jun-2010
  •  Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 08-Mar-2011 (Fiskarnas tecken)
  •  Du är gravid i vecka 15+0
  •  Bebisen väger c:a 70 gram.
  •  Bebisen är c:a 10.6 cm från hjässa till fot.
  •  Du har klarat av 37% av graviditeten.
  •  Du har 174 dagar till förlossningen.
  •  Din första trimester varar från 01-Jun-2010 till 30-Aug-2010
  •  Din andra trimester varar från 31-Aug-2010 till 28-Nov-2010
  •  Din tredje trimester varar från 29-Nov-2010 till 08-Mar-2011

    Egna tankar
    Jaha, då går man in i v15 idag :) Tycker att tiden har gått så otroligt fort sen jag fick veta att jag va gravid men samtidigt har tiden stått still =/ Har mått oförskämt bra under alla dom här veckorna, har haft ett illamående till och från, hade en hormonkris några veckor men annars är jag mest bara trött. Har inte haft ont, mer än växtvärk då och jag har bara kräkts en enda gång. Nu dom senaste 2-3 veckorna har jag inte känt av graviditeten ett dugg, vilket jag upplevde som läskigt men det är visst normalt så jag antar att jag får passa på och njuta av att må såhär bra tills vidare.
  • Om exakt en vecka ska jag och Patrik till MVC för att väga mig, kolla blodsocker och lyssna på bebisens hjärta :love: Det ser jag fram emot jätte mycket och jag vet att patrik längtar han me. Tre veckor efter MVC ska vi på UL och se vårt barn på riktigt för första gången samt ta reda på könet. Har mycket roligt att längta till :) 

     
    Tjockismage från förra veckan, v14+3




    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!