Vad ska jag göra?

Den här förbannade ångesten äter upp mig innefrån, känns som om
jag när som helst kommer bryta ihop riktigt jävla ordentligt .... jag
har dåligt samvete för att jag beter mig som en idiot, jag hatar mina
känslor som bara trasslar till allt ..... vill så gärna kunna prata me
Patrik men han är inte opartisk och jag vet redan vems sida han står
på så det kan jag bara glömma ..... förhållanden suger verkligen .....
Iallafall om den ena är jag .... vill bara fly från mitt liv, från allt men
vad hjälper det .... problemen finns kvar när jag kommer tillbaka ....
Jag vet bara inte hur jag ska få hjälp ..... jag står ensam och villrådig ....

Förutom att må piss så händer inte så mycket på min sida av stan ....
Har sovit piss inatt, vaknade när patrik åkte till jobbet och sen dess har
jag sovit i kanske 1 timme så jag är trött .....

Ska väl hoppa in i duschen, skriva en inköpslista, åka och handla när
patrik kommer hem, hem och laga mat, bada, kolla på fångarna på
fortet och sen sova .... fan va mitt liv är spännande och intressant ^^

Bye Bye



Kommentarer
katt

Kontakta psykolog? Fungerar att snacka med någon ibland.

2010-09-01 @ 16:02:01 | http://craftykatt.blogspot.com
Anonym

Hej!

Anonym är jag....

men det jag har läst av din blogg så har man ju förstått att Patrik inte "har lust" att lyssna på vad du har att säga. MEN han måste faktiskt växa upp och lyssna på vad du har att säga!

Du kan ju inte gå runt och må som du gör. Han borde ju va glad åt att ha en tjej som bryr sig och vill kommunicera. Säg till honom exakt som du känner och så får han ta det som han vill. Då har du iaf berättat hur du känner och DU kommer att må så mycket bättre! Och förhoppningsvis släpper ångesten...

Älskar han dig bör han ta till sig det du säger och inte bli arg! Det fungerar inte utan kommunikation...

STÅ PÅ DIG!

2010-09-01 @ 16:04:52
Anonym

Bara så du vet så kan svartsjuka förstöra även det bästa förhållandet. jag tycker att in (båda tillsammans)borde söka hjälp hos en familjeterapeft.

2010-09-02 @ 19:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!