Valvaka

Jag och gubben sitter och spanar in tv:s valvaka, zappar mellan ettan
och fyran men tycker nog fyrans vaka är intressantare ....

Har precis fixat lite varma mackor, eftersom att jag inte fick i mig så
mycket till middag så kan jag me gott samvete äta två varma mackor ....

Och nu är mina och gubbens nyårsplaner klappade också :D vi ska först
ta en snabbis förbi Robinos fest och sen hem till Nilssons och fira in det nya
året me dom me god mat och lite sällskapsspel :D Ser redan fram emot att
fira nyår me dom .... blir en lagom nyår för mig, känner jag .....

Hittils ser det ganska bra ut på valvakan ..... "vårt" partis framtid ser ganska
ljus ut ;) Hehehe .....

Nu blir det en cigg (har rökt FÖR mycket idag) och sen blir det väl att fortsätta
titta på vakan innan man lägger sig ....

Imorrn ska jag baka ostfrallor och småstäda lte .....

Nästa helg har vi fullt upp, vilket jag älskar ..... heldag me Nilsson på lördagen,
först höstmarknaden på skansen på förmiddagen och sen hem till oss då vi
bjuder på middag och på Söndag ska jag och patrik ev till nacka forum på
förmiddagen och sen ska vi hem till mamma och göra soppa :D

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!