Vår historia <3

Den dagen jag träffade Patrik kommer jag så tydligt ihåg, jag kommer t.o.m
ihåg va jag hade för kläder .....

Kvällen den 9 december 2005 tvingade en tjejkompis me mig på inflyttningsfest
hos Patrik .... jag hade verkligen ingen lust, hade bråkat me min dåvarande
pojkvän .... men som tur va lyckades hon övertala mig .... vid den tiden va jag
och Patrik inga nära vänner, vi kände ju varann och umgicks me samma kompisar
men mer än så va det liksom inte ....

Hur som helst, den kvällen hade jag så jävla roligt .... jag strulade me 6 pers, bl.a
patrik som kysste mig ute på balkongen .... jag drack, blev apfull och spydde som
en gris .... min tjejkompis eskoterade mig hem till min pojkvän där jag tvärslocknade ...
Dagen efter berättade jag va som hade hänt, han blev ju inte glad men han gjorde inte
slut heller =/

Den kvällen satt jag hemma på mitt rum och skickade sms till patrik och tackade så
mycket för en rolig fest och frågade va han gjorde .... han satt på donken i Huddinge
me några gemensamma vänner till oss och jag frågade om jag kunde komma ner och
göra dom sällskap och det va inga problem ..... så jag tog bussen dit och så satt vi och
snackade ett tag innan vi gick till glashuset och där kysstes vi :love: .... hade fjärilar i
magen och va så lycklig och nervös ....

Vi åkte hem till Tintin som då bodde i Hagsätra och där satt vi och drack te och snackade
till långt in på natten .... jag följde me patrik hem sen och sov över för första gången ....

Och den 12 december blev det vi :love: Jag flyttade in hos honom ganska omgående ....
Ja, på den vägen är det :)

När vi blev tillsammans va jag så osäker på hans känslor, i flera månader trodde jag att
han skulle göra slut när som helst men vår kärlek höll i sig och växte för var dag .....

Jag kan fortfarande inte förstå att det har gått över 4,5 år sen den dagen, det kändes
som igår .... Men en sak kan jag säga, jag är lika kär och lycklig som då ....

Och nu ska vi bli föräldrar, vi ska få den bästa gåvan man kan få .... men som jag har sagt
förut så kan jag inte önska mig en bättre pappa till barnet än Patrik ....




Kommentarer
Katt

Kommer aldrig glömma den bussresan, du hade slockant och jag började tjaffsa med en rasse som blev avkickad från bussen precis innan vi hamnade i slagsmål. Jag skulle också bli avkickad men fick stanna för att jag sa att jag måste få hem dig som låg utslagen i en av sätena xD

2010-09-14 @ 20:38:03 | http://craftykatt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!