Varför?

Varför gör hon såhär? :( Jag trodde hon va glad att jag va gravid men nu går
hon och snackar massa skit bakom min rygg och det sårar så in i helvete ....
Hon är en person som jag älskar och sett upp till, hon uppfostrade mig men
nu betyder allt det ingenting .... undrar bara varför? Försöker att inte ta åt
mig men det är ändå endel av min familj ..... får försöka fokusera på dom
människor som får mig att må bra istället ....

Hade planer idag men jag orkar inte ett skit .... skulle tex bakat och städat
idag men det sket sig .... orkar inte ett skit .... sitter bara och är så arg, ledsen
och besviken ..... fy fan för såna människor ....

Ska snart äta lite lunch och sen ta en dusch och göra mig klar tills älsk kommer
hem .... vi ska upp till flempan och handla lite innan vi åker till Nilssons för en
snabbfika samtidigt som vi ska låna hem deras riskokare ..... sen blir det hem
och göra middag och sen bara mysa i soffan framför tv:n ....

Helgens planer är inte många ..... imorrn på förmiddagen ska älsk åka och kolla
på ett extrajobb medan jag ska va hemma och städa och ev baka .... på
eftermiddagen kommer mamma och Maria hit på middag .... och på söndag har
vi inga som helst planer ....

Nä, dags att äta lite :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!