Vi är inga rasister

Vilket tjafs det blev för att SD kom in i  riksdagen =/ Visst, jag förstår väl
varför men dom är ett parti som alla andra parti .... själv fick man massa
skit för att jag och Patrik röstade på SD men INGEN AV OSS ÄR RASISTER .....
SD står tydligen bara för främlingsfientlighet och rasism men det finns nog
fler än jag och patrik som inte har dom åsikterna .....

Jag vet inte va patrik har för anledning att rösta på SD men jag har anledning
att rösta på dom .... tänker inte skriva nåt här men vill ni veta så får ni fråga ...
Jag har inget emot ALLA utlänningar, jag har vänner som inte är 100% svenska,
jag har varit tillsammans me en utlänning, min första kärlek i lågstadiet va inte
svensk .... så kalla mig fan inte rasist .... då känner den personen uppenbarligen
inte mig ..... Nästa val ska jag fan rösta blankt men det kommer jag säkerligen
också få skit för så det spelar ingen roll .... tycker att man borde få rösta på va
man vill utan att få massa skit ....

Aja .... orkar inte bry mig .....

Jag håller på och tvättar för tillfället .... ska väl småplocka lite och sen äta lite
frukost .... skulle ha bakat bröd idag men jag orkar inte ..... ska göra det nån
dag i veckan iallafall .... annars händer inte så mycket, som alla andra vecko-
dagar när pojken jobbar .....

Imorrn är det äntligen dags för mvc :D :D :D :D

Bye Bye



Kommentarer
Beckie

Om du är öppen med att berätta din anledning, varför inte göra det direkt då? Och nej, du skulle nog inte få skit för att rösta blankt. Eftersom du ändå inte bryr dig om politik så hade det varit väldigt mycket bättre.



Ha en bra dag.

2010-09-20 @ 11:14:11
Johanna

Det finns inga som helst bra anledningar att rösta på SD. Om man röstat på SD bör man få mycket skit!

2010-09-20 @ 19:50:09
elinor

Man får rösta på vad man vill, de är ju ändå ett fritt land vi lever i. Sen finns det delade meningar om vad som är rätt och vad som är fel och det är helt okej.

2010-09-20 @ 20:00:33
Anonym

jag håller också på SD/dock inte av rasistiska skäl

2010-09-20 @ 21:09:36
Anonym

Rasism kallas HETS MOT FOLKGRUPP, vilket är OLAGLIGT.

2010-09-20 @ 21:18:20
TÄNK!

Röstar man på ett parti med nazistiska grunder och som vill få bort alla muslimer i sverige för att dom utgör ett hot och inte kallar sig rasist...

Då kan man endast kalla sig idiot, som att säga att man tycker Hitler va en bra kille och gillade hans handlingar men inte kalla sig nazist.



Och om du inte har emot ALLA utlänningar, varför röstar du på sd som har emot ALLA utlänningar, du kan ju fan inte dra alla över en kant bara för att du har varit med om en dålig upplevelse, det finns minst lika många rötägg som är svenskar som gör brott som det finns invandrare, inte fan vill vi skicka iväg dom.



I rest my case!

2010-09-20 @ 21:40:11
vän med många invandrar håller ändå på Sd

SD har mycket som är bra, jag förstår inte varför alla säger att dom är så rasistisk, människor från andra länder är välkommen till Sverige om dom har jobb, å sedan vad är det för fel på att älska sitt fosterland det gör uppenbarligen alla som flyr till Sverige, dom fortsätter att slåss för sitt land fast dom inte bor kvar i det och det ska fortsätta omskärelse på pojkar och sy igen underlivet på flickor och dom vill att det ska ingå i svenska bvc. Då kan man börja undra vart det här landet är på väg och dax att säga ifrån och komma på ett bättre sätt för Sverige, dom blå och röda törs inte nämna invandrings politik för dom är rädd för att bli utpekad som rasister. så någon måste göra skit jobbet.. och vi svenskar får inte äns fortsätta säga negerboll eller 88 black för det är rasistiskt men inte vitlök eller twix white.

Vakna upp Sverige invandrare ska vara välkommen men man ska ta seden dit man kommer det var då jag tvungen att göra när jag var i Gaza början på 2000 det var bara att täcka kroppen för att bli axepterad så där var det inget snack om att få gå lätt kläd (kjol och linne det hade varit skönt )

men det är förstås inte rasistiskt =)

2010-09-21 @ 07:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!