Vill nån kissa åt mig?

Jag sover underbart på nätterna men att behöva gå upp och kissa en gång
i halvtimmen tar knäcken på mig =/ Ibland har jag bara sån stor lust att
ligga kvar i sängen och fortsätta sova fastän blåsan håller på och spricker ...
Är det nån som vill kissa åt mig på nätterna så att jag får en hel natts sömn?
Och det här är ändå bara början :O hahahaha .... det kommer bli betydligt
värre om bara några veckor .... suck .... men det spelar ingen roll hur
mycket jag än klagar för jag har aldrig varit lyckligare .... det är det enda
som betyder nåt ....

Är inte riktigt i form idag .... är trött och har huvudvärk .... ska inte göra
mycket idag, inte mer än det nödvändiga iallafall som att tvätta och plocka ...
Gubben skulle fixa disken när han kommer hem ....

Vädret ute är lika uppmuntrande som vanligt =/ men jag börjar älska hösten,
när man slipper gå ut, när man bara kan sitta inne me en kopp te och mysa
i soffan .... då är livet härligt .... helst ska ju Patrik va hemma, så man kan ligga
i hans famn och och gosa massa ....

Nä, nu längtar jag bara tills mars .... det verkar så långt dit .... en evighet och
tillbaka .... vill bara att bebisen har det bra i magen och att inget händer ....

Äh, ska kolla klart på cityakuten och sen sätta igång en tvättmaskin .....

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!