April April ....

Jaha, har ni blivit utsatta för några skämt idag då? Inte jag faktiskt, inte ett
enda =/ Lite tråkigt kanske ..... Jag har varit en snäll flicka och inte utsatt nån
för skämt heller ..... Kom visserligen på världens elakaste skämt till min
mamma men sen ångrade jag mig ..... vill inte va så elak :P Idag är det även
1 år sen min mosters rottweiler, Balder dog :( Tänk att redan ett år har gått,
känns som igår ......

Natten har varit lugn, lillskruttan har sovit hela natten .... Jag vaknade vid halv
9 av att nån håller på i köket, kliver upp och ser att det är min älskade pojkvän
som redan hade slutat ^^ Blev såklart jätte glad, förvånad men glad :P Jag
kunde inte somna om då men lillan fortsatte sova till halv 12 ....

Det va tur att mannen va hemma idag för vi tog äntligen tag i städningen, det
va i akut behov :) Så då kan man göra annat i helgen än att städa :) Hoppas
att vädret blir bra för nu vill jag ut me lillskruttan och gå ..... På Söndag ska
vi iallafall till gammelmoster Maria och hälsa på ....

Gubben kom precis hem,han har varit hos kristian en sväng .....lillstumpan
ligger i sin sängoch låter :P Jag sitter och kollar på "kocken", ska väl kolla
klart på den och sen ta en dusch ..... annars händer väl inte så mycket ikväll ....

Ha en jätte bra fredagskväll och ta det lugnt me spriten :P

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!