Bortskämda?

Dottern gjorde morgon redan vid 5, det va inte alls uppskattat men det är
bara att gilla läget :P Hon sov från och till fram till ungefär halv 10-10, då
somnade hon och sov en längre stund ..... Jag hade tur och hade gubben
hemma fram till då innan han åkte till jobbet .....

I eftermiddags va Theas farmor här och hon hade me sig massa saker och
skämde bort Thea riktigt mycket :D Först hade hon köpt 2 stora påsar mat
till mig och Patrik,sen hade hon köpt en termometer, alvedon och näsdroppar
till Thea plus en barbapappa-sängmobil,ett babygym och ett skötbord som man
har på badkaret ..... Hon va ute och gick me lillan ca 1,5 timme också, första
gången jag va utan min lilla flicka och det kändes tomt och långtråkigt ..... Tur
att det inte va så länge :)

   

 


Klänningen och dom hemstickade raggsockorna har Thea fått av Patriks
morbror och hans särbo :)



Thea ligger och mediterar ser det ut som :P

Nu ligger lillskruttan i pappas famn,nybadad, ren och på ett jävla humör =/
Tror det är magen som spökar :( Eller så är hon övertrött ..... tycker det är
jätte svårt att tolka hennes gråt/skrik .....

Annars vill jag ha lördag .... då ska vi till skärholmen och fönstershoppa,måste
stilla mitt shoppingbegär på nåt sätt tills man får pengar :P Har lite pengar kvar
på mitt presentkort från HM så jag ska köpa en foundation och nån tröja till lillfisen.

Äh, ger upp för ikväll .....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!