Familjemys

Har ni märkt vilket underbart väder det har varit större delen av dagen? Jag
gissar att jag inte va den enda som passade på att njuta av solen och värmen?

Patrik åkte iväg en snabbis på förmiddagen och när han kom hem så tjatade
jag till mig en promenad i solen :D Vi gick och letade efter den där förbannade
parkleken och hittade den på en gång =/ haha .... den ligger jätte nära oss, max
10 min promenad .... Där kommer jag och Thea tillbringa MÅNGA dagar nästa
sommar,kan jag lova ..... Det är det här stället jag pratar om :D
http://www.stockholm.se/-/Serviceenhetsdetaljer/?enhet=aefa42aabf6c481185f9cdf22e5205fd
Sen gick vi till centrum, köpte varsin glass och satte oss på en parkbäk och
njöt i solen ..... Har haft en mysig söndag me familjen, kort och gott :)

 



Thea har fått massa utslag i ansiktet och ner mot halsen, hon har haft det i några
dagar nu ..... vet inte alls va det kan va :( Tur att man ska till BVC på Onsdag så
får BM kolla och förhoppningsvis vet hon va det är ..... Har provat att smörja in me
en fet kräm men har inte märkt nån skillnad ..... Imorrn byter vi även till NAN för nu
är hennes baby semp snart slut :)
 


Efter promenaden låg familjen i soffan och bara slappade och kollade på
tv ..... Fixade "lyxig" söndagsmiddag, potatisgratäng och kycklingfilé :P Va
jätte smaskigt ....

Ha en fortsatt trevlig söndag .....

Bye Bye





Kommentarer
Anonym

Hej Prickarna hon har kan vara något du har ätit kryddad mat apelsiner är vanligt.

Det kan också från era gemensamma bad, men då borde hon ju ha prickar även på kroppen.

Hoppas att det blir en fin dag idag

2011-04-11 @ 07:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!