Förbannade förkylning

Håller på och blir galen, jag hatar att vara sjuk ...... näsan rinner, jag får
feberfrossa till och från och så har jag fått rethosta ..... fy fan för att va
sjuk !!!!!!! Konsumerar pamol, nässpray och hushållspapper i stora lass
men va hjälper det? Man blir ju inte friskare fortare för det ^^ suck .....
Det är väl bara att härda ut och tänka positivt, snart är man frisk igen ....

Fredag idag då :D Lika skönt som alltid ..... Fick en trevlig överasskning
i eftermiddags också, min gubbe kom hem redan vid 1 :D woohoo ......
Det va superskönt för dottern va inte på sitt bästa humör =/ Det va skönt
me lite avlastning ......

Vi slappade nån timme innan vi drog iväg till kvantum för att handla lite till
middagen som kvällen till ära blev fläskfilé me ungsstekt potatis och morötter
me beasås ..... det va riktigt gott, det lilla jag kände vill säga ^^ Det är det
värsta me att va förkyld, man känner ju för tusan ingen smak .... värdelöst ju ....

Hur ska kvällen spenderas då? I soffan me familjen såklart :) Snart börjar
"vingar av glas", sen blir det ett bad och jag funderar på att bada me lillan
för hon kräktes ner hela sig själv tidigare idag men jag funderar på att bada
henne imorrn istället för då kan Patrik bada me henne :P Får se hur jag gör .....

I helgen har vi inget inplanerat, tråkigt nog .... Jo, Patrik ska jobba imorrn, han
fick ett litet uppdrag så han blir borta större delen av lördagen ..... Jag och Thea
får roa oss själva, tänkte ta en riktigt långpromenad om det är bra väder ....  får
se om jag kanske t.o.m åker till liljeholmen och knallar runt trekanten :P



Min älskade men trötta familj :love:

Ha en helt underbar Fredag, people !!!!!

Bye Bye



Kommentarer
Camilla Thåqvist

NU har hon väl vuxit sen vi sågs sist, dags att ses!!!

2011-04-08 @ 20:05:56
Anonym

Haha :) Vi får väl träffas när ni kommer hem från norrland :D

2011-04-08 @ 21:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!