Första bussturen

Jahopp, idag har jag och Thea åkt buss för första gången och det gick
jätte bra :D Är jätte stolt över mig själv ..... va så sjukt nervös imorse
men samtidigt jätte taggad ..... Så nu kan jag åka buss också :P Och det
är nästan bara buss och tunnelbana jag åker så .....

Åkte upp till Maria och hälsade på ..... tillbringade en jätte mysig eftermiddag
där .... Hon gullade massa me Thea och sen tog vi en promenad runt Visättra.
Vid halv 6 kom Patrik och hämtade oss och så åkte vi till sibylla och köpte
kebab innan vi åkte hem ....

Va görs nu då? Vi sitter och smälter maten och Thea har precis fått ersättning,
jag måste sätta mig och pumpa lite för min högertutte håller på och exploderar,
har så jävla ont :( Ska väl ta ett bad me dottern och sen sitta och vänta på att
off the map börjar och äta lite gott :)

Imorrn funderar jag på att åka till liljeholmen och shoppa lite :D Har sett en fin
tröja som jag vill ha och sen har jag 3 st 30% rabatt-kuponger på barnkläder :)
Nån som vill joina mig? :P Imorrn kväll kommer Melissa hem så på Fredag får
hon äntligen träffa Thea :D Ska bli jätte roligt ..... och på måndag eller tisdag
kommer min mormor ner också :D

Ha en jätte bra onsdag :D

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!