Glad Påsk

Glad påsk på er där ute :D

Va har vi gjort idag då? Vi tvättade och plockade lite i förmiddags, sen åkte
vi upp till Visättra så att Melissa fick träffa Thea ordentligt .... hon vågade till
och me hålla i henne men hon va väldigt tafatt, vilket inte är så konstigt :P
Kommer ihåg när jag höll i Leah för första gången, jag va jätte nerös och stel
som en pinne, visserligen va hon bara två dagar gammal och Thea är ändå 1,5
månad men det spelar nog ingen större roll om det är första gången man håller
i en liten bebis .....



Vi tog en promenad runt visättra och sen åkte jag och Patrik till robbans och
köpte mat innan vi åkte hem ....

Jag har precis tagit ett bad, UTAN min dotter eftersom att nån klagade på att
hon badade för ofta ^^ Tycker inte att 3-4 dagar i veckan är för ofta men alla
är ju olika .... Imorrn kväll ska hon iallafall få bada eftersom att vi åker upp till
Tierp på söndag morgon och stannar där ett dygn :)

Patrik ska få ge henne lite mat nu och sen tror jag att han skulle ta ett bad :)

Imorrn är det påskaftonoch den ska tillbringas i Visättra me familjen :) ska bli
gott me lite påskmat :)

Och på Tisdag blir det en ny lur :D Fy fan va jag längtar ...... mamma ska få
min gamla, då blir hon överlycklig :) Ska även köpa en ny lur åt älsklingen :)
Fast jag får tillbaka pengarna för den sen :P

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!