Glamourös Lördag ^^

Natten har varit ett helvete ..... och nej, det har inget me Thea att göra, hon
sov så gott större delen av natten :) Det är min förkylning, jag nös hela tiden,
jag va tvungen att snyta mig stup i kvarten och jag hade en envis rethosta ....
NOT FUN !!!!!!! Och ja, jag är en jävla gnällig kärring och det är jag stolt över :P

Hur som helst, i förmiddags fick Thea ta ett bad me mig då hon både hade kräkts
och bajsat ner hela sig .... otroligt mysigt ..... Visst började min dag bra? Som tur
va tog Patrik hand om henne ....

När mannen åkte till extrajobbet vid 1 så tog jag me mig lillskruttan på en liten
promenad,va ute i ca 1 timme och när vi kom hem så va jag helt slut ....kanske
inte så jätte bra att va ute när man är sjuk =/ Om jag va helt slut så vet jag inte
va Thea va =/ Hon har sovit ända sen dess,nu börjar hon vakna till liv liksom .....
Jag och Patrik kommer få en väldigt roligt natt ^^ Men så är det ju me småbarn .....
Hon ska få lite mat och sen ska jag sätta igång att byta sängkläder och dra igång en
tvättmaskin ..... Visst har jag en glamourös lördagskväll? Men jag är fan inte avundsjuk
på alla dom som ska festa ikväll, så mycket kan jag lova .....

Nu ska jag ta hand om min piplisa till dotter men ha det gott :P

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!