Härlig morgon ^^

Hade en riktigt härlig morgon ^^ eller inte ..... Inatt sov Thea me oss och då
bökade hon massor och hade svårt att sova, imorse vaknade hon kl 7 och va
på allmänt dåligt humör och slumrade bara till några minuter åt gången .... vid
9 får hon värsta utbrottet och ligger och gallskriker så vid halv 10 va det bara
att kliva upp och göra mat åt henne .... va lagomt pigg =/

Hoppades att hon skulle sova lite under dagen men det längsta hon sov va 10
min ..... Men hon har iallafall varit på relativt bra humör .... man får va glad för
det lilla :)

Idag va det dags för läkarbesök på BVC och allt såg tipptopp ut :D Hon väger nu
4555 g ochär 57 cm lång :D Fick även tid för hennes första vaccination, ska dit den
1 juni =/ har bett Patrik följa me då, tror inte jag klarar att se henne få sprutan :(

Hann knappt hem igen innan Patrik kom hem och vi åkte upp till Visättra :) Min
mormor kom till stockholm igår kväll och hon va så nyfiken på Thea så därför
åkte vi upp :D



   

Mormor sken upp som en sol när hon fick se vår lilla solstråle :) Det är hennes
första barnbarnsbarn på den här sidan, det är lite speciellt ..... Vi stannade nån
timme och sen åkte vi hem, gjorde mat och badade .....

Nu har lillfisen precis fått mat, hon sitter i soffan me mig .... Patrik går runt och
plockar lite och jag kollar på off the map ....

Imorrn blir det Visättra hela dagen :D

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!