Massage + faderskap

Imorse va det riktigt tufft att gå upp när klockan ringde vid 6 ..... låg och
snoozade en bra stund innan jag till slut orkade mig in i duschen ..... Och
som vanligt va både jag och Thea klara ca 1 timme innan vi skulle åka ^^
Jag kommer nog alltid va den eviga tidspessimisten, men hellre det än att
komma för sent .... Hatar att komma för sent och hatar folk som kommer
för sent och ännu värre när dom inte kan höra av sig ....



Men vid halv 9 va vi i liljeholmen och mötte Malin och Cash ..... och jag hade
missuppfattat tiden på ung mamma-gruppen .... va helt säker på att det började
vid 9 men det började vid halv 10 :P Tidspessimist javisst ^^ Men men, jag och
malin hade det lite mysigt me våra barn :) Idag va det babymassage på schemat
och jag trodde att dom andra mammorna ville va me men dom kom efteråt =/
Så jag och Thea hade babymassage själv och det va jätte mysigt :D Thea verkade
gillade det jätte mycket så jag ska köra varje kväll nu .... och så ska jag lära
patrik så att han kan umgås mer me henne ..... efter massagen va det frukost
och sen sång innan vi avslutade .....

 

Kom hem vid halv 1 och då va gubben redan hemma :D Han hade inget jobb och sen
börjar han bli förkyld så han kände sig lite risig .... Jag blev bara glad över sällskapet ...
Vi låg i soffan och slappade till klockan 3, då åkte vi till telefonplan för att skriva fader-
skapsintyg :D Och vår handläggare visade sig vara svägerska till Patriks ena chef :P
Världen är bra liten ibland ......

Nu ligger vi i soffan och slappar, jag ska väl ställa mig och steka lite pyttipanna, är inte
alls sugen på det men det måste ju också ätas upp så .....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!